- 2 habs.
- 1 bany
- 65 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a C/ de Joan Verdeguer, El Grau
Valencia Capital
Descubre este acogedor piso en venta de 65 m², ideal para quienes buscan un hogar cómodo y funcional. Situado en un edificio con ascensor, este piso en buen estado ofrece dos amplias habitaciones y un baño completo. Aunque la vista es interior, el diseño del espacio garantiza un ambiente luminoso y agradable. Equipado con aire acondicionado, disfrutarás de un clima perfecto en cualquier estación del año. Con una certificación energética E, este piso asegura un consumo eficiente. Una opción perfecta para quienes buscan una vivienda que combine comodidad y practicidad. ¡No pierdas la oportunidad de conocerlo! Para más detalles, contacta con Asya.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
737 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
737 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
205.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.496 €
Cost total de l'immoble:
227.496 €
Estalvi aportat:
41.000 €
Import de la hipoteca:
186.496 €
Interessos totals:
78.782 €
Cost total amb hipoteca
306.278 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.