Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 288 m²
Casa o xalet en venda a Centro
Utrera
Maravillosa casa de dos plantas en el centro de Utrera. En la planta baja encontramos un espacioso salón, cuarto de baño, dos habitaciones y patio techado con aseo. Desde el patio se accede a la azotea totalmente transitable. En la planta alta tenemos 2 habitaciones, baño completo, cocina y gran salón. Consta de 288m2 construidos.
¡Consúltenos las condiciones y la posibilidad de financiación con nuestros asesores de Financial City!
Los gastos derivados de la compra no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
988 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
988 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
285.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.021 €
Cost total de l'immoble:
307.021 €
Estalvi aportat:
57.000 €
Import de la hipoteca:
250.021 €
Interessos totals:
105.618 €
Cost total amb hipoteca
412.639 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.