- 2 habs.
- 2 banys
- 60 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Plaza Pallol, Part Alta
Tarragona Capital
¿Buscas un hogar con alma en el corazón de Tarragona? Descubre nuestro nuevo edificio rehabilitado: un proyecto donde el patrimonio histórico abraza la máxima eficiencia moderna.
Lo mejor de dos mundos: Fachadas originales restauradas y muros de valor arquitectónico conservados, combinados con tecnología de vanguardia.
Equipamiento Premium:
Estudios y viviendas de 1 y 2 dormitorios.
Máximo Ahorro: Aerotermia, ventanas Climalit bajo emisivo y luces LED.
Listas para vivir: Cocinas con electrodomésticos de alta gama y baños con acabados de diseño.
Detalles que suman: Suelos laminados, puertas blindadas con protección acústica, ascensor de gran capacidad y buzón de paquetería inteligente.
Tu refugio moderno en una ciudad milenaria.
PVP 168.800.-€ + 10% IVA + GASTOS DE ESCRITURA + AJD.
Superficie útil 41,95m2 construida 60,20m2.
#ref:5185_B
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
608 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
608 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
168.800 €
Impostos i despeses de la compra:
18.783 €
Cost total de l'immoble:
187.583 €
Estalvi aportat:
33.760 €
Import de la hipoteca:
153.823 €
Interessos totals:
64.980 €
Cost total amb hipoteca
252.563 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.