- 3 habs.
- 2 banys
- 84 m²
- 4124 m² terreny
Casa o xalet en venda a Tarifa ciudad
Tarifa
Finca ubicada en el corazón del Parque Natural del Estrecho. Se trata de un terreno de 4.124 m2 con 2 casas de 54 m2 y 34 m2 . La finca está registrada y fue habitada hasta hace unos años . Actualmente necesita ser rehabilitada. La ventaja de esta propiedad radica en su excepcional ubicación con vistas al Estrecho de Gibraltar y Costa de África, en un paraje inigualable. Se trata de una oportunidad única, el Parque Natural del Estrecho es un espacio protegido y pocas son las viviendas que, como ésta, se han construido legalmente y se encuentran registradas.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.334 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.334 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
390.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.599 €
Cost total de l'immoble:
415.599 €
Estalvi aportat:
78.000 €
Import de la hipoteca:
337.599 €
Interessos totals:
142.614 €
Cost total amb hipoteca
558.213 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.