- 4 habs.
- 4 banys
- 277 m²
- 1618 m² terreny
Casa o xalet en venda a Pont de la Font del Rei, Santa Cristina Poble
Santa Cristina d'Aro
Bonita casa ubicada en el Golf de Santa Cristina de Aro rodeada de naturaleza , vegetación , tranquilidad y buenas vistas en pleno corazón de la Costa Brava. Tiene una superficie de terreno plano de 1.618 m2 y una construcción totalmente mediterránea de 277 m2 , dispone de una gran salón comedor con chimenea y salida a un precioso porche con unas vistas despejadas al Massís de l'Ardeña, amplia cocina , 2 habitaciones dobles en suite y un aseo de cortesía. Subiendo las escaleras encontramos 2 habitaciones , 2 lavabos las dos con salida a una terraza funcional. Sin duda una ubicación ideal para los amantes del Golf ya que pueden ir a jugar con su carrito . Si quiere venir a visitarla , no dude en contactar con nosotros.
CHG00594326001
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:58 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:278 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- Alarma
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.855 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.855 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
800.000 €
Impostos i despeses de la compra:
82.497 €
Cost total de l'immoble:
882.497 €
Estalvi aportat:
160.000 €
Import de la hipoteca:
722.497 €
Interessos totals:
305.208 €
Cost total amb hipoteca
1.187.705 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.