- 400 m²
Casa o xalet en venda a Parroquias Sur - La Manjoya
Oviedo
Activo claro para quien busca rentabilidad.
Se vende edificio de tres plantas en una ubicación estratégica dentro del núcleo urbano , ideal para rahabilitación integral con múltiples opciones de explotación , dada la escasa oferta de alquiler .
1º - Edificio completo
2º- Buena base estructural
3º - Necesita reforma total
4º- Posibilidad real de desarrollar varios apartamentos
5º- Perfecto para alquiler residencial
Zona con demanda estable y escasa oferta de producto reformado. lo que permite generar un proyecto con alta revalorización y rentabilidad sostenida.
Este tipo de activos ya no aparece con facilidad en el mercado . El valor está en la trasformación
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
233 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
233 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
65.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.941 €
Cost total de l'immoble:
71.941 €
Estalvi aportat:
13.000 €
Import de la hipoteca:
58.941 €
Interessos totals:
24.899 €
Cost total amb hipoteca
96.840 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.