- 2 habs.
- 1 bany
- 95 m²
Apartament en venda a Carrer de Joan de Joanes, 70, Oliva Nova
Oliva
Amplio apartamento de 2 dormitorios con varias terrazas y preciosas vistas a toda la urbanización, montaña y campo de golf. Se vende completamente equipado, dispone de aire acondicionado con bomba de calor y chimenea en el salón. En una de las urbanizaciones más bonitas de la zona. Con gran jardín tropical con césped y piscina lago. El complejo está junto al mar y a pocos metros de la hípica y del campo de golf de Oliva Nova. Es una zona consolidada que dispone de todos los servicios durante todo el año. El precio incluye la plaza de parking.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Pati
- Piscina
- Electrodomèstics
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
684 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
684 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
190.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.996 €
Cost total de l'immoble:
210.996 €
Estalvi aportat:
38.000 €
Import de la hipoteca:
172.996 €
Interessos totals:
73.080 €
Cost total amb hipoteca
284.076 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.