- 2 habs.
- 2 banys
- 130 m²
- 500 m² terreny
Casa o xalet en venda a Mundo, Baños y Mendigo
Murcia Capital
¡Bienvenido al paraíso en Altaona Golf! Descubre un estilo de vida exclusivo y relajado en nuestras encantadoras villas Oasis de 2 dormitorios y 2 baños, diseñadas para ofrecerte lo mejor en comodidad y lujo en medio de un entorno natural incomparable.
Sumérgete en la belleza serena de Altaona Golf, donde el campo de golf y las majestuosas montañas crean un escenario perfecto para relajarte y disfrutar de la vida al máximo. Con vistas impresionantes y senderos naturales que te invitan a explorar, cada día es una nueva aventura.
Nuestras villas Oasis están diseñadas pensando en tu comodidad y privacidad. Disfruta de refrescantes chapuzones en tu propia piscina privada y relájate en el entorno tranquilo y sereno de tu hogar. estas villas representan una oportunidad única para vivir en armonía con la naturaleza y disfrutar de un estilo de vida exclusivo en Altaona Golf.
¡Haz de Altaona Golf tu oasis personal y comienza a disfrutar de la vida que siempre has soñado!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estCalefacció
ElectricitatEstat
Gairebé nouAntiguitat
1 a 5 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Piscina
- Gimnàs
- Pista de Tennis
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.546 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.546 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
443.500 €
Impostos i despeses de la compra:
36.570 €
Cost total de l'immoble:
480.070 €
Estalvi aportat:
88.700 €
Import de la hipoteca:
391.370 €
Interessos totals:
165.329 €
Cost total amb hipoteca
645.399 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.