- 3 habs.
- 2 banys
- 110 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a San Cristobal - San Diego
Lorca
INMOBILIARIA ALAMO vende un estupendo piso en plena Avenida Europa, una de las zonas más demandas en este momento. La vivienda con 110 m2 consta de una amplia entrada, salón comedor, cocina independiente de diseño. Tres amplios dormitorios, uno de ellos con baño en suite. Dispone de otro baño completo. Tiene preinstalación de aire acondicionado y calefacción por todas las habitaciones con Air zone. Ventanas climalit. La vivienda se vende semi amueblada y está como nueva. Dentro del precio se incluye plaza de garaje. NO DEJES DE VISITARLO!!!!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Traster
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
541 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
541 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
154.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.838 €
Cost total de l'immoble:
167.838 €
Estalvi aportat:
30.800 €
Import de la hipoteca:
137.038 €
Interessos totals:
57.890 €
Cost total amb hipoteca
225.728 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.