Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 83 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a San Claudio - La Chantría
León Capital
Piso en venta en San Claudio.
Vivienda de 68 metros útiles, distribuidos en tres habitaciones, salón, cocina independiente, equipada y amueblada, un cuarto de baño y terraza acristalada.
Se trata de una vivienda para entrar a vivir, con orientación este oeste, siendo sus acabados en carpintería exterior en PVC/RPT, carpintería interior en madera, suelos de gres, calefacción con radiadores eléctricos y ACS por termo eléctrico.
Dispone además de ascensor, portal sin barreras arquitectónicas y cuarto trastero.
Posibilidad de adquirir amplia plaza de garaje por 18.000€ adicionales en edificio cercano.
Para visitas e información, llámanos al 987 84 94 94 y/o visítanos en nuestra oficina en C/ Santa Nonia nº20.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstAigua calenta
ElectricitatEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
- Electrodomèstics
- Alarma
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
517 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
517 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
150.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.903 €
Cost total de l'immoble:
160.903 €
Estalvi aportat:
30.000 €
Import de la hipoteca:
130.903 €
Interessos totals:
55.298 €
Cost total amb hipoteca
216.201 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.