- 1 hab.
- 1 bany
- 50 m²
Apartament en venda a Gran Vía de la Manga, 5, Entremares
La Manga del Mar Menor
Maravilloso apartamento con vistas espectaculares a Isla Grosa, Mar Mediterráneo. Muy luminoso. Cuenta con una cocina independiente con terraza, salón, baño completo, dormitorio con armario empotrado, distribuidor con otro armario empotrado y terraza principal con vistas frontales al Mar Mediterráneo. El salón y el dormitorio tienen salida a la terraza principal. La plaza de aparcamiento es de uso exclusivo de la vivienda y está incluida en el precio. La Urbanización Mares 1 dispone de piscina comunitaria de adultos e infantil , asi como de una sala social con cocina para celebrar eventos, a disposición de los propietarios bajo reserva. Vistas a los 2 Mares. Se ubica en la tranquila zona del Km 11 de la Manga, a 20m de la playa del Mar Mediterráneo, a 100m de la playa del Mar Menor, a 2 Km antes de llegar al Puerto Tomás Maestre y a 1 Km de Supercor.
No deje pasar la oportunidad de un bien tan especial y escaso como éste apartamento frontal al Mar Mediterráneo.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
674 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
674 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
192.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.876 €
Cost total de l'immoble:
208.876 €
Estalvi aportat:
38.400 €
Import de la hipoteca:
170.476 €
Interessos totals:
72.015 €
Cost total amb hipoteca
280.891 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




