Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 124 m²
- 110 m² terreny
Casa o xalet en venda a La Atunara - Periáñez
La Línea de la Concepción
.
Inmueble pendiente de Posesión
Vivienda unifamiliar en planta baja en el Barrio de la Atunara de La Línea de la Concepción. Tiene una superficie construida de 123,93 m2 y útil de 109,82m2, distribuidos en pasillo, distribuidor, cocina, salón, comedor, tres dormitorios, baño y garaje. La vivienda se encuentra en un pasaje con poco tránsito, ideal para quienes buscan comodidad y amplitud. Esta vivienda ofrece un amplio espacio para personalizar a tu gusto. La zona cuenta con excelentes servicios, incluyendo tiendas, restaurantes , colegios, centro de salud y supermercados.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
279 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
279 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
80.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.541 €
Cost total de l'immoble:
86.541 €
Estalvi aportat:
16.000 €
Import de la hipoteca:
70.541 €
Interessos totals:
29.799 €
Cost total amb hipoteca
116.340 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.