- 3 habs.
- 1 bany
- 93 m²
- 7ª Planta
Pis en venda a El Natahoyo
Gijón
En el Natahoyo, a un paso de la Playa de Poniente y a 15 minutos del centro caminando. Tres dormitorios, altura y ascensor. Ventanas de PVC, tarima en el suelo y Gas ciudad. Baño reformado con plato de ducha. Rodeado de todos los servicios, piscinas municipales, centro de salud, amplias zonas verdes y parada de BUS muy cercana. No deje de visitarlo y pasar su oferta!!!
Gasto de Comunidad 75€ con el agua fría y la basura incluidas. IBI 190,46€ Gastos de notaria IT y registro a cargo del comprador fuera del precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
ButàEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
7a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:177.4 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:32.6 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
612 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
612 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
173.900 €
Impostos i despeses de la compra:
15.815 €
Cost total de l'immoble:
189.715 €
Estalvi aportat:
34.780 €
Import de la hipoteca:
154.935 €
Interessos totals:
65.450 €
Cost total amb hipoteca
255.165 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.