- 2 habs.
- 2 banys
- 56 m²
- 73 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Los Hoces, Campo de la Verdad - Miraflores
Córdoba Capital
Vivienda lista para entrar a vivir, totalmente reformada en electricidad y fontanería, sin necesidad de inversión adicional.
Casa de 60 m² muy bien aprovechados, con dos amplias habitaciones, cocina independiente, baño completo y recibidor. Dispone además de patio, azotea y trastero-lavadero en la propia vivienda, un valor añadido difícil de encontrar en la zona.
Orientación norte, ideal para mantener una temperatura más agradable durante todo el año.
Una opción perfecta tanto para parejas como para inversores que buscan rentabilidad inmediata o para quienes quieren su primera vivienda sin complicaciones.
No dejes pasar esta oportunidad. Este tipo de viviendas vuelan.
Llámanos al 957 049 244 o ven a visitarlo en Calle Úbeda nº10
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
541 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
541 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
157.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.323 €
Cost total de l'immoble:
168.323 €
Estalvi aportat:
31.400 €
Import de la hipoteca:
136.923 €
Interessos totals:
57.841 €
Cost total amb hipoteca
226.164 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.