- 3 habs.
- 1 bany
- 122 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Calle Jose Fernandez Hurtado, Cogollos de la Vega
Cogollos de la Vega
Apenas 11 km separan el centro comercial Granaita del piso que situamos en el centro de Cogollos Vega. Municipio con todos los servicios necesarios para vivir sin tener que depender de la ciudad, pero a tan solo 18 minutos de Granada capital.
Este precioso piso tiene 3 dormitorios y un salón con un balcón y unas vistas preciosas a la montaña. La cocina está amueblada con electrodomésticos y se incluye una plaza de garaje y un trastero amplio en el mismo edificio. Aunque la zona tiene fácil aparcamiento. Está situado cerca de todos los servicios que el pueblo ofrece, sin embargo es muy tranquilo. Ven a verlo.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
- Electrodomèstics
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
351 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
351 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
99.990 €
Impostos i despeses de la compra:
8.740 €
Cost total de l'immoble:
108.730 €
Estalvi aportat:
19.998 €
Import de la hipoteca:
88.732 €
Interessos totals:
37.484 €
Cost total amb hipoteca
146.214 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.