- 3 habs.
- 1 bany
- 54 m²
Casa o xalet en venda a Cervera
Cervera
Casa a la venta en Cervera!!
Si buscas tranquilidad, lindas vistas y una casa que no requiera de muchas reformas, esta puede ser una excelente oportunidad!
La vivienda dispone de 54m2 en líneas generales se encuentra en buen estado. Se requiere una reforma en la primera planta, que actualmente es una bodega.
En la segunda planta encontramos salón comedor con bonitas vistas a La Segarra. Cocina office cómoda y práctica. 1 baño de 3 piezas con bañera.
En la tercera planta se encuentran las 3 habitaciones, 1 de ellas doble con vistas y 2 individuales interiores, de las cuales 1 es a reformar.
Para más información y visitas no dude en contactar con nosotros!!
972 355 637
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Cuina Office
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
238 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
238 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
65.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.241 €
Cost total de l'immoble:
73.241 €
Estalvi aportat:
13.000 €
Import de la hipoteca:
60.241 €
Interessos totals:
25.448 €
Cost total amb hipoteca
98.689 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.