Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 112 m²
- 1ª Planta
Apartament en venda a Oliva, Doña Julia Golf
Casares
Ubicado en la cotizada y tranquila zona de Doña Julia Golf, en Casares Costa, este atractivo apartamento en primera planta disfruta de una excelente localización en un entorno residencial consolidado, a tan solo 5 minutos en coche del Puerto de la Duquesa y a 8 minutos del centro de Estepona, lo que le permite acceder fácilmente a todo tipo de servicios, restaurantes y zonas de ocio.
La vivienda se caracteriza por su orientación y luminosidad, ofreciendo un ambiente cómodo y acogedor, con cocina abierta al salón que crea un espacio moderno y funcional, un dormitorio amplio, un baño completo y una magnífica terraza de aproximadamente 30 m², perfecta para disfrutar del clima mediterráneo y de sus vistas panorámicas al campo de golf y al mar.
Situado en una zona muy demandada por su cercanía a campos de golf y playas, este hogar destaca por su alto potencial de alquiler, especialmente para estancias vacacionales y amantes del golf, convirtiéndose en una excelente oportunidad de compra que merece ser visitada.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:150 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:30 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
818 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
818 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
238.500 €
Impostos i despeses de la compra:
16.306 €
Cost total de l'immoble:
254.806 €
Estalvi aportat:
47.700 €
Import de la hipoteca:
207.106 €
Interessos totals:
87.489 €
Cost total amb hipoteca
342.295 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.