- 3 habs.
- 3 banys
- 285 m²
Casa o xalet en venda a Los Belones
Cartagena
Villa de lujo nueva lista para usar (otra por construir) con piscina privada. Esta construcción contemporánea de alta calidad en tres niveles comprende; Planta Baja 90m2, Primera Planta 28m2 + Solarium 55m2 y Sótano 160m2 (oportunidad de crear espacio habitable adicional). La villa tiene 3 dormitorios dobles, 3 baños de lujo, sala de estar de planta abierta con cocina moderna equipada, barra/isla. Grandes puertas de patio "ocultas y correderas" se abren para revelar la gran piscina privada con muchas terrazas circundantes. A-C está instalado en esta villa lista para usar y se puede controlar a través de una aplicación.
Estacionamiento en garaje privado ubicado en el gran sótano. Preinstalación de Aire Acondicionado también con bomba de calor.
No dejes escapar esta fantástica oportunidad de obtener la villa de tus sueños, ubicada en una zona muy bien comunicada y con la playa a tan solo 5 minutos.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
1 a 5 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Piscina
- Electrodomèstics
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.639 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.639 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
469.950 €
Impostos i despeses de la compra:
38.768 €
Cost total de l'immoble:
508.718 €
Estalvi aportat:
93.990 €
Import de la hipoteca:
414.728 €
Interessos totals:
175.196 €
Cost total amb hipoteca
683.914 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.