Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 111 m²
- 5ª Planta
Pis en venda a Calle San Lesmes, Villa Pilar
Burgos Capital
SE VENDE PISAZO EN EL CENTRO DE 4 DORMITORIOS 2 BAÑOS 2 TERRAZAS.
Vivienda de unos 111 m2 construidos que consta de recibidor, salón-comedor, 4 dormitorios, 2 baños completos con ventanas, amplia cocina amueblada y 2 estupendas terrazas a sur. Piso super soleado y luminoso tanto por su altura como orientación.
En una de las zonas mas demandadas y codiciadas de la ciudad, en pleno centro, y con todos los servicios a pie de calle.
NO LO DUDES Y VEN A VERLO, TE SORPRENDERA.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
5a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Alarma
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.118 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.118 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
319.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.719 €
Cost total de l'immoble:
346.719 €
Estalvi aportat:
63.800 €
Import de la hipoteca:
282.919 €
Interessos totals:
119.515 €
Cost total amb hipoteca
466.234 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.