- 3 habs.
- 2 banys
- 92 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a Calle Valdepeñas, 14, Arroyo de la Miel
Benalmádena
OBRA NUEVA TERMINADA - ENTREGA INMEDIATA
Piso en planta 4 de 3 dormitorios 2 baños
Consta de: Salón comedor con cocina integrada de estilo moderno y funcional con electrodomésticos de bajo consumo, 3 dormitorios, 2 baños (1 en suite) y terraza
Aire acondicionado frío calor.
Dispone de fantástica piscina infinity comunitaria en la terraza y solárium con vistas panorámicas al mar. Cuenta con duchas y vestuarios.
Doble acristalamiento y carpintería de aluminio con aislamiento térmico.
Disponibles varias plazas de garaje en el edificio, no incluido en el precio final.
Garaje subterráneo opcional a partir de 15.000 €
Construido en 2025
Muy cerca del polideportivo municipal, colegio y supermercados como Mercadona y Carrefour.
NO INCLUYE 10 % IVA POR OBRA NUEVA
WIR SPRECHEN DEUTSCH
WE SPEAK ENGLISH
NOUS PARLONS FRANÇAIS
Los datos pueden estar sujetos a errores, cambios de precios, omisiones, disponibilidad y/o retirada del mercado sin previo aviso.
El precio indicado no incluye los gastos inherentes a la compra de inmuebles según las leyes vigentes (ITP o IVA, gastos de notaría, gastos de registro, traspasos, etc.)
Le sugerimos se ponga en contacto con la empresa para obtener los últimos datos y/o confirmar los aquí expuestos.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
Menys d'1 anyPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:24.26 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:4.24 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Z. Comunitària
- Porta Blindada
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.232 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.232 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
359.995 €
Impostos i despeses de la compra:
23.799 €
Cost total de l'immoble:
383.794 €
Estalvi aportat:
71.999 €
Import de la hipoteca:
311.795 €
Interessos totals:
131.713 €
Cost total amb hipoteca
515.507 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.