- 6 habs.
- 4 banys
- 391 m²
- 405 m² terreny
Casa o xalet en venda a Avenida Praia Ladeira, Baiona
Baiona
Chalet adosado con jardín en PRIMERA LÍNEA de playa Ladeira, Sabarís. Distribuido en 6 dormitorios con 4 cuartos de baño (uno de ellos en suite), gran cocina completamente equipada con espacio para comer y amplio salón comedor.
Terrazas con vistas al mar y jardín con barbacoa y cenador para disfrutar en familia y con amigos.
Dispone de sótano con lavandería, sala de calderas y amplio espacio para otros usos. La finca tiene capacidad para albergar 2 vehículos.
Buenas calidades y excelente estado. Ideal para vivir todo el año en un entorno tranquilo a 5 minutos caminando de la playa.
El precio indicado no incluye impuestos ni gastos de notaría y registro. La operación está sujeta a ITP (Impuesto de Transmisiones Patrimoniales).
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.618 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.618 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
750.000 €
Impostos i despeses de la compra:
62.497 €
Cost total de l'immoble:
812.497 €
Estalvi aportat:
150.000 €
Import de la hipoteca:
662.497 €
Interessos totals:
279.862 €
Cost total amb hipoteca
1.092.359 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.