- 3 habs.
- 1 bany
- 45 m²
- 40 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Federico de Castro, 45, Esperanza - Quemadero
Almería Capital
¿Buscas entrar en el centro de Almería a precio de reforma? Esta es tu oportunidad.
Vivienda situada a tan solo 3 minutos a pie de Puerta Purchena, el punto más céntrico y demandado de la ciudad. El inmueble requiere reforma integral, reforma importante. Lo que lo convierte en un lienzo en blanco para quien quiera crear su hogar o inversión a medida en pleno centro urbano.
Una ubicación así, a este precio, no aparece dos veces.
Ideal para inversor o comprador que quiera diseñar su vivienda desde cero en una de las mejores ubicaciones de Almería capital.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
228 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
228 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
65.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.641 €
Cost total de l'immoble:
70.641 €
Estalvi aportat:
13.000 €
Import de la hipoteca:
57.641 €
Interessos totals:
24.350 €
Cost total amb hipoteca
94.991 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




