- 5 habs.
- 4 banys
- 600 m²
- 700 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Los Nardos, 6, Valderas - Los Castillos
Alcorcón
Impresionante chalet unifamiliar seminuevo a 22 minutos de Alcorcón!!! Chalet a 2km del casco urbano!!! ACCESO POR CARRETERA DE ARENA!!;589m2 CONSTRUIDOS SOBRE 600M2 SE PARCELA!! 7 DORMITORIOS DOBLES!!salón de 60m2!! Cocina 40m2 totalmente amueblada con encimera de granito!! 6 dormitorios a nivel de calle y un dormitorio de 60m2 suite con baño completo jacuzzi!! Y terraza de 14m2!!bodega de 70m2 totalmente amueblada con barra de bar y cámaras frigoríficas,chimenea estética , vigas de madera natural,suelos de gres,y puertas macizas de nogal!! Ventanas de climalit!!puerta doble principal blindada artesanía de maderas nobles!! Garaje para 6 coches!! 5 cuartos de baño completos!! Porches de 100m2 lineales!! Todo con materiales de primera calidad!! Otra segunda casa para invitados!!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
Gairebé nouAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Cuina Office
- Pati
- Piscina
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- TV
- Balcó
- Banyera d´hidromassatge
- Internet
- Alarma
- Porta Blindada
- Sistema Videovigilància CCTV 24h
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.538 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.538 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
449.999 €
Impostos i despeses de la compra:
29.199 €
Cost total de l'immoble:
479.198 €
Estalvi aportat:
90.000 €
Import de la hipoteca:
389.198 €
Interessos totals:
164.411 €
Cost total amb hipoteca
643.609 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.