Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 65 m²
- 1ª Planta
Oficina en venda a Calle de Molina de Segura, 5, La Paz
Murcia Capital
Descubre tu próximo espacio de trabajo en la prestigiosa zona de Atalayas, Murcia, dentro del reconocido Edificio Nelva. Oficina de 76 m2 construidos, con cinco estancias funcionales, baño propio y parking incluido, perfecta para despachos, coworking o consultorios.
Trabaja con total comodidad y seguridad gracias a portero, control de accesos y puerta blindada. Espacio listo para entrar, con ubicación estratégica y cercano a todos los servicios que tu negocio necesita, facilitando operaciones diarias y visitas de clientes.
💡 Oportunidad de inversión inteligente: por solo 90.000 €, adquiere un espacio seguro, funcional y con parking en una de las zonas más demandadas de Murcia. No dejes pasar la oportunidad de establecer tu negocio en un lugar que combina prestigio, accesibilidad y seguridad.
Característiques
Tipus d'immoble
OficinaOrientació
NordEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
319 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
319 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
90.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.716 €
Cost total de l'immoble:
98.716 €
Estalvi aportat:
18.000 €
Import de la hipoteca:
80.716 €
Interessos totals:
34.097 €
Cost total amb hipoteca
132.813 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.