Contrata luz y gas online, sin permanencia

Igualada
Situada en una de les principals avingudes de la zona, amb bona connexió amb serveis, equipaments i els principals accessos viaris com l’A-2. Es troba a prop de la universitat, de l’estadi atlètic i a uns 10 minuts caminant del centre d’Igualada.
L’habitatge té una superfície aproximada de 131 m² distribuïts en tres plantes i orientació sud, fet que aporta una bona entrada de llum natural durant gran part del dia.
La primera planta està destinada a la zona de dia i disposa d’un menjador lluminós amb dos petits balcons, cuina independent (amb possibilitat d’obrir-la al menjador), un lavabo, un despatx i un safareig.
A la segona planta hi trobem la zona de nit, amb tres habitacions dobles i un bany complet de grans dimensions.
La tercera planta correspon a les golfes, amb sostres més baixos, i ofereix un espai diàfan polivalent, una habitació individual, un lavabo i sortida a una terrassa molt lluminosa amb barbacoa. Aquest espai pot utilitzar-se com a zona d’oci, estudi o àrea independent.
L’habitatge disposa d’aire condicionat i calefacció. L’any 2005 s’hi van realitzar reformes importants i l’estat general és bo.
A la planta baixa hi ha un local comercial de 57 m² actualment llogat com a bar, amb un contracte vigent fins a l’1 de maig i voluntat de renovació per part dels actuals arrendataris. El lloguer actual és de 500 € mensuals, fet que permet obtenir un rendiment immediat.
És una propietat adequada tant per a famílies que busquen una casa amb terrassa com per a compradors que valorin disposar d’un ingrés recurrent procedent del local comercial. També pot ser una opció interessant per a qui vulgui combinar habitatge i inversió en un mateix immoble.
Per més informació, contacteu amb Flip&Go!
Tipo de inmueble
Disponibilidad
Orientación
Estado
Ascensor
Amueblado
Energía
Emisiones
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
929 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
929 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
259.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
27.971 €
Coste total del inmueble:
286.971 €
Ahorro aportado:
51.800 €
Importe de la hipoteca:
235.171 €
Intereses totales:
99.345 €
Coste total con hipoteca
386.316 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Contrata luz y gas online, sin permanencia

Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.

Cuéntanos qué has visto para poder corregirlo.