- 2 habs.
- 2 banys
- 80 m²
Pis de lloguer a Domeny
Girona Capital
Pis d'obra nova en lloguer a la zona nova de Domeny.
Disposa de dues habitacions dobles, una d'elles amb armari encastat, un bany complet amb plat de dutxa i un lavabo de cortesia. La cuina és oberta al menjador i l'habitatge compta amb climatització per conductes.
Té una agradable terrassa, ideal per menjar-hi, fer petites reunions o relaxar-s'hi. Tot el pis dona a sud-oest, per tant gaudeix de molt bona llum natural i sol des del migdia fins a la posta.
Inclou plaça d'aparcament per a un cotxe, espai per a moto i traster tancat. La comunitat és petita i disposa de piscina comunitària.
Molt ben situat, a la zona nova de Domeny, a prop del Pavelló de Fontajau, zones comercials, espais per fer esport a Domeny, la riba del Ter o Devesa, zona molt propera també als nous jutjats o a l'Hospital Trueta i amb bona sortida cap a l'autopista i la nacional.
Informació legal: La propietat és NO gran tenidora. L'immoble es troba en zona tensionada. La renda mensual són 1.400 € la comunitat i l'Ibi va a carrec de la propietat. Subministres i escombreries a carrec de l'arrendatari.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsTipus de lloguer
Llarga duradaOrientació
Sud-oestAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
Informació del preu
- Preu de lloguer:
- 1.400 € /mes
- Índex de preus de lloguer:
- No indicat per l'anunciant/no aplica

Sabies que podries estar comprant?
Amb 1.400€ pots ser propietari d'un pis de fins a 442.000€. La mateixa quota mensual, pero el pis seria teu.