- 4 habs.
- 1 bany
- 105 m²
- 2a Planta
Pis de lloguer a Passeig D'olot, Sant Narcís
Girona Capital
Pis de 4 habitacions PER ESTUDIANTS molt acollidor i assolellat amb menjador-sala d’estar de grans dimensions i sortida a terrassa, cuina independent office, rentador exterior, 1 bany complert reformat i 1 lavabo. Pis amb 3 habitacions grans i 1 habitació individual, sense mobles amb tots els electrodomèstics, tancaments exteriors de doble vidre, calefacció gas natural, aire condicionat i armaris encastats. Bona situació, a menys de 10 minuts de l’estació de tren i del centre de Girona. Ref 406-001
D’acord amb la Llei 12/2023, de 24 de maig, Sistema Estatal de Referencia de Precios de Alquiler de Vivienda, s’informa que el preu ve determinat per l’últim contracte de lloguer amb data 14 de Juny de 2024 amb una renda inicial de 978€ i número de referència de l'incasol 0230219578560. Així mateix, tal i com obliga la mateixa llei, també s’informa que el pis objecte d’aquest contracte de lloguer es troba en una zona tensionada i que la propietat no està considerada com a Gran Tenidor.
La part Arrendadora es fa càrrec dels honoraris d’intermediació de la Agència Immobiliària i de formalització del contracte, en compliment del regulat sobre la matèria en la Llei 12/2023 de 24 de maig.
Escombraries i IBI ja inclòs en el preu de lloguer mensual. Pis disponible a punt per entrar.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsTipus de lloguer
Llarga duradaOrientació
SudAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:188 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:37 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Cuina Office
- Electrodomèstics
- Rentadora
- Nevera
- Balcó
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Informació del preu
- Preu de lloguer:
- 1.170 € /mes
- Índex de preus de lloguer:
- No indicat per l'anunciant/no aplica

Sabies que podries estar comprant?
Amb 1.170€ pots ser propietari d'un pis de fins a 370.000€. La mateixa quota mensual, pero el pis seria teu.