- 265 m²
Oficina de lloguer a Centre
L'Hospitalet de Llobregat
Oficina de 265 m² en alquiler en la cuarta planta de un edificio empresarial en Avda. de la Fabregada, L’Hospitalet de Llobregat. El espacio ofrece una configuración amplia y mayoritariamente diáfana, con una extensa línea de ventanas que proporciona entrada de luz natural y permite plantear diferentes distribuciones de trabajo.
La oficina dispone de una altura de 3,10 m hasta forjado, con falso techo situado a 2,50 m. El acceso a la planta cuenta con ascensor y montacargas, facilitando tanto el uso diario como el movimiento de material.
El edificio dispone además de servicio de conserjería de lunes a viernes y sistema de seguridad mediante cámaras de videovigilancia.
Uno de sus puntos fuertes es la conectividad. La estación Sant Josep de FGC se encuentra a pocos minutos a pie y ofrece las líneas L8, S3, S4, S8, S9, R5, R50, R6 y R60 de la red Llobregat-Anoia. También se encuentra dentro del entorno próximo la estación Avinguda Carrilet, con conexión a Metro L1 y FGC.
En la propia Avinguda de la Fabregada existen paradas de autobús muy próximas, entre ellas Av. Fabregada–Ctra. del Mig, servida por las líneas M14 y L21, además de conexiones próximas con LH1, LH2 y N2.
El entorno cuenta, dentro de aproximadamente 1 km, con restauración, aparcamientos, farmacia, servicios postales, alojamiento y otros servicios cotidianos. Destaca también el Centro Comercial La Farga, que amplía la oferta comercial y de restauración próxima.
English
265 sqm office for rent on the fourth floor of a business building on Avinguda de la Fabregada, L’Hospitalet de Llobregat. The space offers a generous, mostly open-plan layout, with a long row of windows providing natural light and allowing for different workplace configurations.
The office has a floor-to-slab height of 3.10 m, with a suspended ceiling at 2.50 m. Access to the floor is provided by both a passenger lift and a goods lift, making day-to-day access and the movement of materials easier.
The building also benefits from a concierge service from Monday to Friday and a security system with CCTV cameras.
One of its main strengths is its connectivity. FGC Sant Josep station is just a few minutes’ walk away and provides access to the L8, S3, S4, S8, S9, R5, R50, R6 and R60 lines on the Llobregat-Anoia network. Avinguda Carrilet station is also located nearby, with connections to Metro L1 and FGC.
There are several bus stops very close to the property on Avinguda de la Fabregada, including Av. Fabregada–Ctra. del Mig, served by the M14 and L21 lines, as well as nearby connections with LH1, LH2 and N2.
Within an approximate 1 km radius, the area offers restaurants, parking facilities, a pharmacy, postal services, accommodation and other everyday amenities. La Farga Shopping Centre is also nearby, further expanding the range of retail and dining options in the area.
Català
Oficina de 265 m² de lloguer a la quarta planta d’un edifici empresarial a l’avinguda de la Fabregada, a L’Hospitalet de Llobregat. L’espai ofereix una configuració àmplia i majoritàriament diàfana, amb una extensa línia de finestres que proporciona entrada de llum natural i permet plantejar diferents distribucions de treball.
L’oficina disposa d’una alçada de 3,10 m fins al forjat, amb fals sostre situat a 2,50 m. L’accés a la planta compta amb ascensor i muntacàrregues, facilitant tant l’ús diari com el moviment de material.
L’edifici disposa, a més, de servei de consergeria de dilluns a divendres i sistema de seguretat mitjançant càmeres de videovigilància.
Un dels seus punts forts és la connectivitat. L’estació Sant Josep d’FGC es troba a pocs minuts a peu i ofereix les línies L8, S3, S4, S8, S9, R5, R50, R6 i R60 de la xarxa Llobregat-Anoia. També es troba a l’entorn proper l’estació Avinguda Carrilet, amb connexió amb la L1 de Metro i FGC.
A la mateixa avinguda de la Fabregada hi ha diverses parades d’autobús molt properes, entre les quals Av. Fabregada–Ctra. del Mig, servida per les línies M14 i L21, a més de connexions properes amb les línies LH1, LH2 i N2.
L’entorn compta, dins d’un radi aproximat d’1 km, amb restauració, aparcaments, farmàcia, serveis postals, allotjament i altres serveis quotidians. També destaca el Centre Comercial La Farga, que amplia l’oferta comercial i de restauració de la zona.
Característiques
Tipus d'immoble
OficinaAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Informació del preu
- Preu de lloguer:
- 1.300 € /mes
- Índex de preus de lloguer:
- No indicat per l'anunciant/no aplica