Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 100 m²
- 3ª Planta
Àtic en venda a Zeanuri
Zeanuri
SE VENDE PRECIOSO PISO con balcones, soleado, con garaje cerrado, ascensor y una bonita distribución. En el centro de Zeanuri, junto a servicios y transporte público. La vivienda, de más de 100 metros cuadrados, está distribuida en cocina completamente equipada con tendedero, salón-comedor, 3 habitaciones y 2 baños. Varios balcones y con vistas privilegiadas. Ascensor. Calefacción gas. Garaje cerrado. Lo tiene todo. Muy cuidado y coqueto. Venga a visitarlo con Inmobiliaria Larrea y le atenderemos encantados.
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:172 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:36 kg CO₂ m² / any
- Traster
- Serv. porteria
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.126 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.126 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
325.000 €
Impostos i despeses de la compra:
24.949 €
Cost total de l'immoble:
349.949 €
Estalvi aportat:
65.000 €
Import de la hipoteca:
284.949 €
Interessos totals:
120.372 €
Cost total amb hipoteca
470.321 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.