- 1 hab.
- 1 bany
- 53 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a De las Eras, Casetas - Villarrapa
Zaragoza Capital
¡¡¡¡OPORTUNIDAD BANCARIA SIN COMISION DE AGENCIA!!
Estupendo apartamento en calle De Las Eras, cerca de todos los servicios. Finca rehabilitada en el 2009.
Ascensor cota cero
Ideal como primera vivienda o para inversores.
45m2 útiles, con salón cocina amueblada con salida a un balcón exterior a la calle, habitación con armario empotrado, baño con ducha.
Otro armario empotrado en la entrada. Suelos de tarima flotante, paredes lisas, puertas lacadas en blanco, ventanas de aluminio doble cristal, calefacción individual a gas. Muy luminoso y soleado.
Ven a verlo. Te gustará y te ayudamos a buscar financiación.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAntiguitat
10 a 20 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
529 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
529 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
150.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.903 €
Cost total de l'immoble:
163.903 €
Estalvi aportat:
30.000 €
Import de la hipoteca:
133.903 €
Interessos totals:
56.565 €
Cost total amb hipoteca
220.468 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.