- 6 habs.
- 2 banys
- 150 m²
Casa o xalet en venda a Los Bloques
Zamora Capital
Se ofrece magnífica vivienda de dos plantas situada en un encantador entorno rural a tan solo 10 min de Toro y 20 min de Zamora.Perfecta para familias que valoran la tranquilidad sin alejarse de los núcleos que urbanos.
La vivienda dispones de 150m² distribuidos en dos plantas con espacios amplios y luminosos.6 habitaciones en total,2 baños completos ( uno por planta),2terrazas una de ellas cubierta.Gran patio privado,con capacidad para tres coches y uno en cubierta.Tiene piscina desmontable.
Más información por privado, Ubicación exacta solo interesados.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
261 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
261 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
73.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.581 €
Cost total de l'immoble:
80.581 €
Estalvi aportat:
14.600 €
Import de la hipoteca:
65.981 €
Interessos totals:
27.873 €
Cost total amb hipoteca
108.454 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




