- 2 habs.
- 1 bany
- 89 m²
- Baixos
Planta baixa en venda a Atlanterra
Zahara de los Atunes
Moderna vivienda a estrenar en planta baja y con piscina privada en Atlanterra, Zahara de los Atunes.
Situada en una ubicación privilegiada, en un entorno natural, cerca de playas y en un ambiente tranquilo. Esta urbanización cerrada ofrece zonas comunes como piscina comunitaria, parque y vestuarios con duchas.
Este magnífico piso en planta baja dispone de 89 m2 construidos, y un extenso patio de 188 m2 con piscina privada para poder refrescarte y relajarte en tu propio oasis privado.
Además, dispone de 2 habitaciones, 1 cuarto de baño, y una moderna cocina luxury abierta al luminoso salón.
La propiedad es una segunda mano a estrenar, en donde poder disfrutar de la sensación de estrenar una vivienda sin haber sido habitada.
Además, incluye trastero y garaje.
Una oportunidad única para aquellos que buscan una propiedad exclusiva en una de las zonas más deseadas de la costa gaditana, cerca de las mejores playas de Tarifa.
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Piscina
- Electrodomèstics
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.793 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.793 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
525.000 €
Impostos i despeses de la compra:
33.847 €
Cost total de l'immoble:
558.847 €
Estalvi aportat:
105.000 €
Import de la hipoteca:
453.847 €
Interessos totals:
191.721 €
Cost total amb hipoteca
750.568 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.