- 2 habs.
- 2 banys
- 70 m²
- 6ª Planta
Àtic en venda a Brusela Hiribidea, Salburua - Arantzabela
Vitoria - Gasteiz
Iradier presenta una propiedad única. Ático, con espectaculares vistas y excelente orientación sur, ideal para disfrutar de la luz natural durante todo el día.
La vivienda cuenta con una amplia terraza, perfecta para crear diferentes ambientes y aprovechar al máximo el exterior. Dispone de una cocina espaciosa en muy buen estado, abierta o junto al salón, generando un espacio cómodo y funcional para el día a día.
Se distribuye en dos dormitorios y dos baños completos, uno de ellos en suite, lo que aporta un plus de privacidad y comodidad.
Incluye plaza de garaje y trastero con acceso directo, añadiendo practicidad y espacio de almacenamiento.
Una oportunidad ideal para quienes buscan un ático luminoso, bien distribuido y con todas las comodidades.
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
6a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.096 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.096 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
320.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.399 €
Cost total de l'immoble:
341.399 €
Estalvi aportat:
64.000 €
Import de la hipoteca:
277.399 €
Interessos totals:
117.183 €
Cost total amb hipoteca
458.582 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.