- 5 habs.
- 2 banys
- 138 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Sancho el Sabio, Lovaina
Vitoria - Gasteiz
Sancho El Sabio. Amplia vivienda con 123 m2 útiles bien distribuida en 5 habitaciones, salón, cocina y 2 baños. Tiene camarote y calefacción central, agua caliente individual eléctrica. Portal reformado con ascensor a cota cero. Buena altura, orientación y vistas. Certificación energética E208/E47. Si necesitas saber el valor de una vivienda para una herencia, separación o venta, podemos desplazarnos sin compromiso a ver tu casa. Informamos de que en cumplimiento de la Ley 10/2025, de 28/12/2025 de servicios de atención a la clientela y transparencia, los honorarios de la inmobiliaria van incluidos en el precio de venta. No se incluyen los impuestos (I.T.P. o I.V.A.) ni gastos de Registro de la Propiedad o Notaría.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstAigua calenta
ElectricitatEstat
BéPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:208 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:47 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Traster
- Serv. porteria
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.742 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.742 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
510.000 €
Impostos i despeses de la compra:
32.947 €
Cost total de l'immoble:
542.947 €
Estalvi aportat:
102.000 €
Import de la hipoteca:
440.947 €
Interessos totals:
186.272 €
Cost total amb hipoteca
729.219 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.