- 3 habs.
- 2 banys
- 140 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a General Alava Kalea, Ensanche
Vitoria - Gasteiz
Magnifica vivienda, integramente reformada y con materiales de calidad, en pleno centro, a escasa distancia de las paradas del tranvía de Angulema y Parlamento. Cuenta con 110m2 útiles distribuidos en 3 dormitorios, amplio salón, cocina y 2 baños, uno de ellos en suite. Las puertas son lacadas blancas y el suelo laminado en roble claro. Tiene las ventanas de aluminio blanco con cristal tipo climalit. Todas las habitaciones cuentan con armario empotrado, además de en el pasillo y el hall. La vivienda tiene una terraza abierta a la calle de situación. Dispone de servicios centrales de agua caliente y calefacción. Los elementos comunes están en buen estado. Edificio con ascensor.
Puerta blindada.
5 armarios empotrados.
Semiamueblado.
Entrega finales 2026
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
ReformatAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Traster
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- Balcó
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.031 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.031 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
595.000 €
Impostos i despeses de la compra:
38.047 €
Cost total de l'immoble:
633.047 €
Estalvi aportat:
119.000 €
Import de la hipoteca:
514.047 €
Interessos totals:
217.152 €
Cost total amb hipoteca
850.199 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.