- 3 habs.
- 2 banys
- 120 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Casco Viejo
Vitoria - Gasteiz
Portal del Rey. Vivienda de 89 m2 útiles distribuida en salón-comedor con terraza abierta orientada al sur, cocina con despensa, 3 habitaciones y 2 baños, uno de ellos en suite en la habitación principal. Muy bien conservada. Portal reformado con ascensor a cota cero. Incluye plaza de garaje y camarote. Completamente amueblada. La calefacción es central con contador individual. En el corazón de Vitoria. Certificación energética E240/E51. Si necesitas saber el valor de una vivienda para una herencia, separación o venta, podemos desplazarnos sin compromiso a ver tu casa. Informamos de que en cumplimiento de la Ley 10/2025, de 28/12/2025 de servicios de atención a la clientela y transparencia, los honorarios de la inmobiliaria van incluidos en el precio de venta. No se incluyen los impuestos (I.T.P. o I.V.A.) ni gastos de Registro de la Propiedad o Notaría.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Serv. porteria
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.164 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.164 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
340.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.599 €
Cost total de l'immoble:
362.599 €
Estalvi aportat:
68.000 €
Import de la hipoteca:
294.599 €
Interessos totals:
124.449 €
Cost total amb hipoteca
487.048 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.