- 2 habs.
- 63 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Cruz de Mayo, Las Cruces
Villena
¡ Oportunidad ! Piso de 80 m² para reforma integral a la venta en el municipio de Villena, Alicante. La vivienda está distribuida en salón-comedor, cocina independiente, dos dormitorios, cuarto de baño y recibidor. Precisa reforma integral para entrar a vivir ya que la vivienda se encuentra en mal estado de conservación. Es una 3ª Planta en un bloque sin ascensor. Muy bien comunicado por carretera (A-31 y E-903) y transporte público. Muy cerca de la estación de tren de Villena. Próximo a todo tipo de servicios e infraestructuras como centros educativos (IES Las Fuentes), comercios, supermercados, farmacias, zonas verdes... SIN COMISIÓN
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:271 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:57 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
149 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
149 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
40.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.641 €
Cost total de l'immoble:
45.641 €
Estalvi aportat:
8.000 €
Import de la hipoteca:
37.641 €
Interessos totals:
15.901 €
Cost total amb hipoteca
61.542 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.