Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 3 banys
- 245 m²
Casa o xalet en venda a Calle Eras, Villares de la Reina
Villares de la Reina
DJSANTOS le ofrece chalet adosado en Aldeaseca de la Armuña, en Villares de la Reina. Se trasta de una vivienda adosada a tan solo 5km de Salamanca que se distribuye de la siguiente forma: en Planta semisótano cuenta con garaje para dos vehículos (con puerta automática), una amplia despensa y cuarto de lavandería y trastero de 72 m2. A continuación en la primera planta cuenta con cocina totalmente amueblada y equipada, salón, baño y terraza de 20m2. la segunda planta dispone de 3 dormitorios y un baño y por ultimo: Buhardilla con dos vestidores y librería de madera. Gastos de comunidad de tan solo 25 euros mensuales. Calefacción y agua caliente individual de gas natural. Zona común: piscinas comunitarias de adultos y de niños para 16 chalets. Zona de solarium, mesas, sillas y mesa de pin pon. Una oportunidad para vivir en una zona muy tranquila y cercana a Salamanca. No dejes de llamarnos. Ref: XAL_3141
#ref:XAL_3141
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
877 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
877 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.071 €
Cost total de l'immoble:
272.071 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
222.071 €
Interessos totals:
93.811 €
Cost total amb hipoteca
365.882 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.