- 3 habs.
- 1 bany
- 150 m²
Casa adosada en venda a Calle Logroño, 3, Villanueva del Río y Minas
Villanueva del Río y Minas
Espectacular vivienda con piscina privada, ideal para disfrutar en familia.
Se vende amplia y luminosa casa en una zona tranquila, perfecta para quienes buscan comodidad, espacio y calidad de vida. La vivienda cuenta con piscina privada, zonas exteriores para reuniones y barbacoas, y espacios amplios para disfrutar durante todo el año.
Dispone de habitaciones luminosas, salón acogedor, cocina funcional y una excelente distribución. La piscina convierte esta propiedad en una oportunidad única para disfrutar del verano sin salir de casa.
Ideal tanto como vivienda habitual como inversión. Lista para entrar a vivir. PRECIO NEGOCIABLE
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Traster
- Pati
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
316 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
316 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
90.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.041 €
Cost total de l'immoble:
98.041 €
Estalvi aportat:
18.000 €
Import de la hipoteca:
80.041 €
Interessos totals:
33.812 €
Cost total amb hipoteca
131.853 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




