- 4 habs.
- 1 bany
- 249 m²
- 249 m² terreny
Casa o xalet en venda a Villanueva de la Serena
Villanueva de la Serena
CASA CON GARAJE Y FACHADA A DOS CALLES se encuentra en Villanueva de la Serena, Badajoz, en la zona del CÉNTRICA . Es un casa que tiene 249 m2 y dispone de 4 habitaciones y 1 baños, salón comedor Y patio. Esta hecha de bovedilla y viguetas. Con una pequeña reforma quedaría perfecta para vivir, pase por nuestra oficina y le informaremos, PRECIO NEGOCIABLE,
INFÓRMESE SIN COMPROMISO. REF. 7209/1047
Contamos con muchos años de experiencia en el sector y nos volcamos día a día en mejorar nuestros servicio y adaptarnos a las nuevas tecnologías. Nuestra intención diaria es la satisfacción de nuestros clientes.
La Seriedad y la Transparencia nos hace diferentes
Encuentra más en http://www.inmobiliariachamizo.com
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
268 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
268 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
75.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.741 €
Cost total de l'immoble:
82.741 €
Estalvi aportat:
15.000 €
Import de la hipoteca:
67.741 €
Interessos totals:
28.616 €
Cost total amb hipoteca
111.357 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.