- 8 habs.
- 3 banys
- 200 m²
Casa o xalet en venda a Villanueva de la Serena
Villanueva de la Serena
Vivienda tipo duplex de primera en urbanización Los Pinos en Villanueva de la Serena.
Tres plantas construidas + garaje sótano
La planta baja está distribuida en : Salón con salida al patio, amplia cocina con despensa tambien con salida al patio, una habitación y un aseo.
En la primera planta: se distribuye en cuatro dormitorios y gran baño completo con bañera de rincón, y gran balcón a la calle.
La segunda planta o buhardilla, totalmente preparada en cuatro dormitorios con techos abuhardillados y un baño completo con bañera.
El garaje es muy grande con cabida para varios vehiculos totalmente diáfano.
Tiene aire acondicionado centralizado .
Si quieres una gran vivienda, no dudes en consultarnos y hacer una visita al inmueble. Llamenos al 601990745 y la visitamos
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Gres Ceràmica
- Pati
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
738 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
738 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
210.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.796 €
Cost total de l'immoble:
228.796 €
Estalvi aportat:
42.000 €
Import de la hipoteca:
186.796 €
Interessos totals:
78.909 €
Cost total amb hipoteca
307.705 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.