- 3 habs.
- 2 banys
- 161 m²
- 208 m² terreny
Casa o xalet en venda a Villalgordo del Júcar
Villalgordo del Júcar
Casa en venta en el bonito pueblo de Villalgordo del Júcar, tiene una superficie de parcela de 208m de los cuales 150m de vivienda mas los patios delantero y trasero.
La vivienda dispone de tres dormitorios con posibilidad de ampliar, dos baños un planta baja y otro en primera planta, cocina amueblada, bodega, dos terrazas en la parte superior de la vivienda.
Dispone de chimenea, estufa de hierro fundido y barbacoa.
Patio delantero donde se puede dejar un vehículo con pozo de agua propio.
Casa reformada en el 2013 con proyecto de arquitecto.
Visítela sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
306 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
306 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
85.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.391 €
Cost total de l'immoble:
94.391 €
Estalvi aportat:
17.000 €
Import de la hipoteca:
77.391 €
Interessos totals:
32.693 €
Cost total amb hipoteca
127.084 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.