- 4 habs.
- 3 banys
- 250 m²
- 100 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Giralda, 56, Los Hueros
Villalbilla
Chalet adosado en Villalbilla – listo para entrar a vivir.Entrega de llaves en diciembre 2026.
Magnífico chalet adosado de 250 m², completamente reformado en 2023, ideal para quienes buscan amplitud, comodidad y una vivienda en perfecto estado.
La vivienda dispone de 4 amplios dormitorios, 2 baños completos y 1 aseo, distribuidos de forma funcional para aprovechar al máximo cada espacio. Destaca su acogedora bodega, perfecta para reuniones familiares, zona de ocio o almacenamiento adicional.
La reforma integral realizada en 2023 aporta un estilo actual y cuidado, con excelentes calidades y acabados, permitiendo entrar a vivir sin necesidad de realizar ninguna inversión adicional.
Ubicado en una zona tranquila y residencial de Villalbilla, este chalet combina amplitud, confort y una excelente calidad de vida, siendo una oportunidad ideal para familias que buscan un hogar espacioso y listo para disfrutar desde el primer día.
Disponible para la venta a partir de septiembre,entrega llaves diciembre.
Si desea más información o concertar una visita, no dude en contactar.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Pati
- Piscina
- Suite - amb bany
- Forn
- Balcó
- Zona Infantil
- Porta Blindada
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.436 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.436 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
420.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.399 €
Cost total de l'immoble:
447.399 €
Estalvi aportat:
84.000 €
Import de la hipoteca:
363.399 €
Interessos totals:
153.513 €
Cost total amb hipoteca
600.912 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




