Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 3 banys
- 300 m²
- 810 m² terreny
Casa o xalet en venda a Centro Urbano
Villajoyosa / La Vila Joiosa
Villa de lujo situada en la exclusiva zona del Montiboli en Villajoyosa, con preciosas vistas al mar. Vivienda de estilo moderno, construida con materiales de primerísima calidad, con 3 dormitorios, 1 despacho, sala de estar (dormitorio) y 1 dormitorios de servicios en planta semisótano. Amplia cocina con lavadero, salón comedor con zona de TV y zona de lectura, garaje y zona de parking exterior, terraza con piscina y distintas zonas ajardinadas con sistemas de auto riego.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Jardí Privat
- Traster
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.379 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.379 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
947.500 €
Impostos i despeses de la compra:
97.247 €
Cost total de l'immoble:
1.044.747 €
Estalvi aportat:
189.500 €
Import de la hipoteca:
855.247 €
Interessos totals:
361.286 €
Cost total amb hipoteca
1.406.033 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.