- 3 habs.
- 2 banys
- 98 m²
Pis en venda a Carrer Colón, 72, Platja de Vila Joiosa
Villajoyosa / La Vila Joiosa
Piso en plenos centro totalmente reformado con gran terraza soleada y vistas parciales al Mar.
Ubicada en la calle principal de la ciudad, cerca de todos los servicios que tiene una ciudad como la Vila Joiosa: Colegios, comercios, bares, mercadillo, centro salud, bus, tram y la maravillosa playa de arena a tan solo 250 metros de la cual se podrá regresar por un ascensor a la parte alta.
Reformado totalemente: electricidad, fontaneria, insonorizada y aislada, techos de pladur, puertas de madera maciza, puerta blindada, dormitorios insonorizados, suelo de plaqueta de calidad y cerramientos exteriores con ventanas oscilobantienetes de doble acristalamiento.
Bañera con hidromasaje, cocina de diseño, comedor y cocina abierto para mas funcionalidad y luminosidad.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
Gairebé nouAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.057 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.057 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
295.000 €
Impostos i despeses de la compra:
31.571 €
Cost total de l'immoble:
326.571 €
Estalvi aportat:
59.000 €
Import de la hipoteca:
267.571 €
Interessos totals:
113.031 €
Cost total amb hipoteca
439.602 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.