- 2 habs.
- 2 banys
- 97 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Las Azaleas - Alkadir
Villajoyosa / La Vila Joiosa
Inmobiliaria LES DUNES presenta este bonito piso reformado en la Cala de Finestrat, a unos 1.000 metros de la playa. Una zona tranquila y bien comunicada.
La vivienda cuenta con 2 dormitorios, 2 baños, un salón-comedor luminoso con salida a terraza acristalada y una cocina independiente con galería. Una distribución cómoda y práctica para disfrutar tanto en vacaciones como durante todo el año.
Incluye además una plaza de garaje y un trastero privados, lo que aporta comodidad y espacio extra de almacenamiento.
La urbanización dispone de piscina comunitaria rodeada de zonas ajardinadas, un lugar ideal para relajarse y aprovechar el buen clima mediterráneo. Una oportunidad perfecta para vivir cerca de la playa en una de las zonas más buscadas de la Costa Blanca.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
5 a 10 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Electrodomèstics
- Porta Blindada
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
965 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
965 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
269.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.971 €
Cost total de l'immoble:
297.971 €
Estalvi aportat:
53.800 €
Import de la hipoteca:
244.171 €
Interessos totals:
103.146 €
Cost total amb hipoteca
401.117 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.