- 6 habs.
- 3 banys
- 293 m²
Casa o xalet en venda a Veral d'Ocata
Vilassar de Mar
Salome&Jordi os presenta en exclusiva esta casa de pueblo de 290 m² en el centro de Vilassar de Mar, que combina el encanto clásico con comodidades modernas. Tiene 3 plantas, 6 habitaciones y 3 baños. Destacan sus techos altos, detalles originales y una elegante escalera central.
En la planta principal hay salón, comedor, cocina y una habitación con baño, ideal como espacio independiente. Además, conecta con un porche y un jardín privado. La primera planta cuenta con dos habitaciones amplias (una con vestidor) y un baño. En la planta superior hay dos habitaciones abuhardilladas y otro baño.
También dispone de terraza y espacios exteriores agradables, perfectos para disfrutar al aire libre. Es una vivienda única, con mucho carácter y estilo.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Cuina Office
- Alarma
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.495 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.495 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
980.000 €
Impostos i despeses de la compra:
100.497 €
Cost total de l'immoble:
1.080.497 €
Estalvi aportat:
196.000 €
Import de la hipoteca:
884.497 €
Interessos totals:
373.643 €
Cost total amb hipoteca
1.454.140 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.