- 3 habs.
- 1 bany
- 760 m²
- Baixos
Pis en venda a Av Francesc Macia, Molí de Vent
Vilanova i la Geltrú
IMPORTANTE — ACTIVO EN CESIÓN DE REMATE. No es posible visitar el interior del inmueble ni acreditar su estado de conservación. Solo se tramitan ofertas al contado: la adquisición requiere disposición de fondos propios y no es viable la financiación hipotecaria. La cesión de remate es la figura por la cual la entidad titular del crédito, que va a recibir el inmueble mediante un procedimiento de ejecución hipotecaria, antes de que la adjudicación registral se concrete, cede su posición a un tercero que pasa a adquirir el inmueble. La información publicada puede contener errores u omisiones, es meramente orientativa y no vinculante en ningún caso.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Subhasta JudicialEstat
A reformarPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
851 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
851 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
237.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.696 €
Cost total de l'immoble:
262.696 €
Estalvi aportat:
47.400 €
Import de la hipoteca:
215.296 €
Interessos totals:
90.949 €
Cost total amb hipoteca
353.645 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.