- 3 habs.
- 2 banys
- 113 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Avenida Do Fragoso, 36 Bi, As Travesas - Balaídos
Vigo
EXCELENTE PISO de 3 habitaciones, 2 baños completos, cocina, salón, de 95 metros útiles, plaza de garaje amplia y trastero en el bajo cubierta, calefacción y agua caliente de gasóleo con contadores individuales, TOTALMENTE EXTERIOR, puertas y parquet de Elondo pegado, armarios empotrados en todas las habitaciones, ascensor nuevo, con llegada a nivel del portal, asimismo el ascensor también llega al garaje, muy bien situado, muy próximo al mercado de abastos de Traviesas y a Mercadona, colegios y parques muy próximos y muy cercano a Plaza de América, así como al Parque de Castrelos, al Estadio de Balaídos y a la factoría de Stellantis-Citroén.
Para visitar llamar: 625*639*525 ANTONIO. VISÍTELO SIN COMPROMISO.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Traster
- Electrodomèstics
- Forn
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
947 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
947 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
270.000 €
Impostos i despeses de la compra:
23.671 €
Cost total de l'immoble:
293.671 €
Estalvi aportat:
54.000 €
Import de la hipoteca:
239.671 €
Interessos totals:
101.245 €
Cost total amb hipoteca
394.916 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.