Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 64 m²
Planta baixa en venda a Rúa Ángel de Lema y Marina, 82, Teis
Vigo
Vivienda de planta baja con posibilidad de adquirir la primera planta en un futuro ,la vivienda cuenta con garaje y jardín y tejado a compartir con vivienda de primera planta , pero la vivienda de planta baja cuenta con la finca colindante pegada de único uso para la vivienda de planta baja , con puesta y muro de contención y hormigonado 20 metros y 30 más de jardín por 6.30 de ancho unos 320 metros cuadrados más para la vivienda de planta baja, cuenta con estufa de leña, cocina nueva de hace un año y muebles y ducha de hace un año también, cualquier duda o pregunta pregúntame o llámame sin problema
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
LlogadaOrientació
EstEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
606 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
606 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
172.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.663 €
Cost total de l'immoble:
187.663 €
Estalvi aportat:
34.400 €
Import de la hipoteca:
153.263 €
Interessos totals:
64.744 €
Cost total amb hipoteca
252.407 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




